Vi tränar i varmbassängen på Kungsbacka Sjukhus

Ni tränar på ett avlastat sätt med vattnets bärkraft i gruppen med ledare, var och en anpassar enligt sina möjligheter och förutsättningar.

HT 2026, 15 gånger

Måndagar 31 aug - 7 dec kl 11.00

Onsdagar 2 sep - 9 sep kl 18.00

Fredagar 4 sep - 11 dec kl 14.00

Fredagar 4 sep - 11 dec kl 15.00


Kostnad: 850 kr per termin.

Anmäl dig till [email protected] Anmälan är bindande.

Betala till bankgiro 5697-8851 eller Swish 123 525 5864.

Ange namn på deltagare och Dag+Tid (när ni tränar)

Alla som badar skall ha kännedom om vår riskanalys och säkerhetsföreskrifter för vattengymnastik. Du kan läsa dem här, undrar du något kan du fråga din ledare.

Välkomna!